Sunday, January 2, 2011


ya Allah kau memberi ku dugaan lagi kah yaAllah....
namun apakah lgi dugaan dri mu kali ini yaAllah...mampukah aq untuk menempuhnye wat sekian kalinya....bru ku tahu aku hanya manusia yg lemah menempuh dugaan dri mu ya Allah....
sekian kalinya aq menangis degan dugaan yg kau beri yaAllah...ku mohon kau kuat kan lah diri ku ini untuk menempuh dugaan mu...kau tunjuk kan lah jalan yang terang dlam hidup ku
ya Allah
ku tidak mahu mnjdi seorg hanba yg lemah di sisimu ya Allah...
hidup dalam hati dan perasan seperti ini amat sukar bg diri ku..hingga ku brdoa agar kau cpat mengambil nyawa ku..... namun layak kah aku tok brda di sisi mu ya Allah.....
mengapa aku yang kau pilih untuk menerima dugaan seperti ini......namun ku terima dengan redha....sebb ku tahu setiap yg blku ada hikmahnya...aku brdoa agar aku akn mmperoleh kebahagian di dunia dan akhirat nnti....
ya Allah kau kuat kan lah dri ku ini ya Allah......
ku mohon dari kau yang maha mengasihani dan yang maha penyayang.....
amin.......



No comments:

Post a Comment